bli av med dig

tjejkväll igår. såg Shutter Island. dog när jag gick hem.
somnade klockan tre, kanske. låg och vred mig hur länge som helst.
vaknade halv åtta. inte för att jag var pigg utan pga. sjuk kissenödighet. om någon hade lagt ett hårstrå på min mage hade jag kissat på mig. blev så himla sur för jag visste att jag var tvungen att gå upp och om jag gjorde det skulle jag inte kunna somna om igen. 
så gick aldrig upp. tänkte att jag får väl pissa på mig för jag behöver faktiskt sova. vaknade halv elva och då höll det inte längre. efter att jag hade blivit befriad märkte jag av världens träningsvärk i armarna.
okey. kämpade väl mer med dem igår än med benen. träningen var btw jättekul. har tre matcher nästa vecka.

det är så jobbigt nu. någon i Mjölby har sabbat någonting med vattensystemet så vi har endast vatten som är minus 15 grader kallt.
skicka en kommentar om jag kan få duscha hos någon. den människan får en länk.



Skänninge Marken 08.

Kommentera inlägget här :