70 om mig.

1. Tre namn jag lyssnar till:

Lydia, Lydia, bäst.

2. Någonting jag tycker om med mig själv:

tror att jag vågar vara mig själv jämt. det är skönt.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

jag ältar saker. ibland för länge.

4. Detta är jag rädd för:

släppa in människor i mitt liv.

5. Tre saker jag vill ha varje dag:

roligt, människor, mat.

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:

åka frittfall, ta på spindlar, gå och lägga mig utan att ha tryckt på lampknappen till toaletten tre gången. en tvångstanke jag har. gäller dock endast hemma.

7. Detta tycker jag om att göra:

sjunga.

8. Detta vill jag göra just nu:

One Tree Hill.

9. Bästa känslan:

har nog inte haft någon sådan än.

10. Värsta känslan:

när man känner att man håller på att förlora någon. vis jag är rå.

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:

HUMOR, pålitlighet, snygghet.

12. Jag vill gifta mig…

ao va.

13. sak jag vill göra innan jag dör:

bli kär.

15. Min käraste ägodel:

mobilen. fast jag hatar den.

16. Något jag vill ha i present:

dator.

17. Detta har jag på mig just nu:

BH, trosor, tröja som det står "potatoes rules!" på. aldrig fattat.

18. Favoritkläder:

orka.

19. Favoritdjur:

hund.

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

gillar för mycket. allt beror på vilket humör jag är på och hur jag mår. alltid olika.

21. Favoritartist just nu:

Melissa Horn.

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:

hata. ekonomi. jag behöver inte förklara elle?
gilla språk.

23. Stjärntecken:

våg.

24. En bok jag älskar:

Harry Potter.

25. En film jag älskar:

Hot Shots.

26. Tv-program jag gillar:

okej ska INTE skriva One Tree Hill. ehm, Leila Bakar.

27. Favoritdoft:

killparfym.

28. Detta äter jag gärna:

älskar mackor.

29. Dricker helst:

bubbelvatten.

30. Favoritgodis:

pass.

31. Hit vill jag gärna åka på semester:

Thailand.

32. Färg på mina ögon:

blå.

33. Min längd:

171.

35. Jag spelar:

gitarr, piano, fotboll, trummor.

36. Person jag beundrar:

mamma. hon har sina stunder.

37. Så här bor jag:

i ett tegelhus i en liten stad named Skänninge.

38. Antal döda krukväxter i hemmet:

amen shit. asså vet det egentligen. ba glömde det just ikväll.

39. Det här tänder mig:

självförtroende och personlighet.

40. Det här gör mig avtänd:

var aldrig på.

41. Favoritfärg:

nae.

42. Favoritcitat:

GOT ONE! gör varje svårighet till en möjlighet istället för att göra varje möjlighet till en svårighet.

43. En hemlighet jag vet:

Lady Gaga är egentligen en man?

44. Bästa present jag fått:

Polle. en leksakshäst jag fick i tredje klass. ligger fortfarande i min säng.

45. Senast köpta skiva:

inget minne.

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:

huden kanske.

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:

vene.

48. Udda förmåga/egenskap:

det här svaret skulle kunna bli sjuuukt långt men ska inte skryta. t.ex. slå på min kind med ett finger så låter det som att en vattendroppe trillar på marken.

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:

en val!

50. Vad lyssnar du på just nu?

tvättmaskin.

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?

kollade nyss på film hos min kusin. klockan är över tolv så ska jobba om nio timmar.

52. Var är dina föräldrar födda?

Karlstad, Skänninge.

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?

skype.

54. Vilken är din favoritrestaurang?

en på Öland. har inte namnet i huvudet men om du så gärna vill veta kan du väl åka dit då.

55. När badade du i en pool senast?

på Öland.

56. Har du varit med i någon skolpjäs?

jaaaaaaa. Klas Klättermus! var kanin och det enda jag gjorde var att hoppa förbi scenen.

57. Hur många barn vill du ha?

hallåååå sånt där vet man inte.

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?

dansband. u-ä-k.

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?

för liten.

60. Vad har du för TV-kanaler?

just nu ettan, tvåan, fyran, sexan och barnkanalen.

61. Har du åkt moped någon gång?

a.

62. Har du busringt någon gång?

ja.

63. Har du fått felparkeringsböter?

nej.

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?

nej jag dör. höjder är min högsta rädsla.

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?

vet inte faktiskt.

66. Har du en egen trädgård?

ao.

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?

kan bara Simpsons och Family Guy så det får bli dem.

68. Kan du alla orden i nationalsången?

men. nae.

69. Badkar eller duschkabin?

Badkar. fantastisk nödvändig fråga tycker jag.

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?

det är den andra augusti. Rush Hour 3.

 

egentligen var det hundra men det orkar man inte.

Kommentera inlägget här :