halvblodsprinsen

man gillar inte blöta hundar på mornarna. som hoppar på en i sängen och slickar en i ansiktet när klockan inte ens har hunnit bli åtta. och jag har en förbannelse över mig så om någon väcker mig somnar jag inte om. det är omöjligt! även om jag har lagt mig klockan tre natten innan. som inatt till exempel.

det var helt okej mysigt att titta på film med Jenny igår.  
"vad heter den där skolan Harry Potter går på nu igen, Walldorf?" Hogwarts menar du. 
"jag har tänkt på en sak Lydia. Harry Potter hittar ju alltid nya hemliga rum i varje film hela tiden och går alltid in i dem. men tänk hur många rum det finns som han inte har hittat!" right! det har jag alltid också tänkt på eller inte.

"det är ju nu dem ska hitta horrokruxen. Harry Potter och....vad heter han?"
"Gandalf."
hur kunde jag vara så dum att jag blandade ihop en Sagan Om Ringen actor med Dumbledore? har spelat för mycket tvspel.

längtar. så. stört. mycket. efter nästa film! Harry Potter Och Dödsrelikerna. då ska alla Horrokruxer avslöjas och Voldemort skall förintas för evigt. nej men jag vill väldigt gärna se den. satsar på premiären med Deborah.

Kommentarer :

#1: alma

Jag längtar också sjukt mycket till premiären:D!

skriven
#2: Leif

Enda dumma är ju att de kommer dela upp den i två filmer :-(

skriven

Kommentera inlägget här :