tack så mycket för mig

Sade åt Tindra igår att väcka mig skapligt idag så att jag skulle hinna laga mat innan matchen.
men inte tjugo över sjuuuuuuuu! hundskrälle. och hon vägrar låta en vara och river med sina tassar i ansiktet när man inte kliar henne. så somna om kunde jag glömma.

är i alla fall sugen på fotboll idag. älskar den känslan! när man vet att man ska få göra en sak man tycker om.

och här har jag en rolig grej till er!

det är en video med min kusin Isak som busringer till en medelåldrig kvinna han inte känner.
tycker synd om henne.



- är ni med i Postkodslotteriet?
- a jag är nöjd? eller vad sade du?
- är ni med i Postkodslotteriet?
- ja det är jag.
- jaha, vad synd, för ni har inte vunnit något.

........................

- tack så mycket för mig.

HYSTERIGARV från min broder samt någon mer.

Kommentera inlägget här :