Stilla natt

det spelas julmusik i mitt hem. Deborah har redan börjat att lyssna på låtar till Skänninges Luciatåg som alltså äger rum i.... december? vad befinner vi oss i för månad nu, eh, augusti?
men det låter faktiskt mysigt. fastän att det var världens äckligaste vinter förra året och allt man önskade just då var att minusgraderna och snön skulle förintas så att man kunde få skåda vanlig asfalt igen så längtar jag faktiskt lite.
bara till musiken och stämningen. vill inte gå i 40 grader minus till skolan igen.

somnade i soffan till Family Guy förut klockan halv fem och vaknade två timmar senare. tittade på franskan och på engelskan. lärde mig dock inte så mycket som jag hade planerat. och fortsätta kunde jag inte för att plötsligt började Fångarna På Fortet och det ville jag ju titta på.
ingen matte. har nästan inte fått in någonting i hjärnan men känner ändå ingen ångest. tar tag i allt i morgon efter matchen som slutar.......sju, kanske. CARE!

Kommentera inlägget här :