jaha

otäck dröm. alla mina kompisar, menar verkligen alla, hade gift sig.
Sofie hade gift sig med Hannes, Josefin hade gift sig med Jakob, Emma hade gift sig med Johan, Alma med Alfred plus sjuttiofem exempel till.
och så gick jag där. jag gick förbi alla och hälsade grattis och dem svarade att "hoppas verkligen att du hittar någon!" och jag ba aa det hoppas jag meeed. dö.
sen kom Quasimodo. ja! han i Ringaren I Notre Dame. fast han var verklig, och jätteful. och han ville gifta sig med mig. han gick ner på knä och friade till mig och det var jättepinsamt för att runt omkring mig stod alla mina lyckliga vänner och skrattade åt mig.

vilka problem min hjärna skapar i sömnen. har nyss ätit frukost och ska fundera lite på vad jag ska göra idag.

Kommentarer :

#1: emmaaa

HAHAHA, så himla stööörd dröm lydia!

skriven

Kommentera inlägget här :