inte ok

pappa förstörde nyss mitt liv. han sade att jag ska sjunga tre sånger på ett bröllop............

i morgon. han rabblade upp tre sånger som jag bara har hört några få gånger i mitt liv. jag vet att jag ska sjunga på ett kommande bröllop men jag trodde inte att det skulle vara morgon. 
så sade han att det kommer att hålla plats här, i Skänninge, i Vårfrukyrkan. och att vilka som helst kan komma och titta.
sen, efter en kvart och efter att jag hade gått omkring här och haft panik och ryckningar i hela kroppen sade han att han endast skämtade.

inte okej. han höll igen för länge. trodde ärligt att tjejkvällen hos Sara var förstörd för mig och att jag skulle bli tvungen att sitta och öva in tre sånger i mitt huvud hela natten.

därför tvingar jag honom att skjutsa mig.

Kommentera inlägget här :