fint

har faktiskt lite ont i magen. fuck u Läkerolaskar. det är ju faktiskt inte mitt fel! om det hade stått varning med lite större bokstäver hade detta aldrig inträffat.

mina kusiner som är här ifrån Värmland är just nu i Linköping inne på Busfabriken. det är skönt att få ha lite frihet. under igår, natten och hela dagen idag har jag haft Henrik efter mig. han är 7 och kär i mig.
det gör ingenting. jag säger att jag har känslor för honom också.

och så är farmor här! sötast i världen är hon. vi har fikat och löst korsord tillsammans.
blev förresten asarg på pappa förut. det enda han gjorde var att fråga om han kunde få låna datorn i fem min eftersom han ville svara på ett mail. och jag liksom fick ett utbrott. vad händer! jag har ju inte ens mens?
nu vet jag. det är pga. tvspelet! Rayman Revolution. jag är på en bana jag aldrig klarar och det gör mig jätteirriterad.
så skäms lite. ska gå och krama pappa nu och säga att jag är ledsen. hejhej.

Kommentera inlägget här :