fin dag

har sovit i soffan. i sex minuter. på den korta tiden hann jag drömma att jag var tillsammans med Justin Bieber, att min bror hade blivit jätteöverviktig och att jag fick underkänt på ett matteprov vi hade i skolan.
jag fattar inte att en hjärna kan komma på så många olika saker på endast sex minuter. var ju med om ett helt äventyr när jag låg där och sov.

det var en väldigt soft skoldag med tanke på att jag slutade ett när jag egentligen skulle slutat fyra. dessutom lekte vi bara. jag fick ligga på ett golv och ha ett knäckebröd i munnen. sedan skulle en kille göra armhävningar över mig och äta upp knäckebrödet i munnen på mig. och sedan vissla. fick smulor i ögat.

kan hända att jag far till Linköping med några tjejer i klassen ikväll. vet inte vad vi ska göra där men hellre göra ingenting i Linköping än att göra ingenting i Skänninge.
eller man borde kanske öva på bröllopssångerna. nu måste jag tänka på hur jag ska göra i tre timmar.


Kommentera inlägget här :