det var ju synd

farmor är här och hon gav mig två hundra kronor. hon fick en kram och när jag skulle släppa taget om henne fastnade liksom en utav hundralapparna i hennes örhänge och gick sönder.

"du får ingen ny."
haha jag älskar dig farmor. men asså funderar ska jag tejpa den och sedan chansa på att det går att handla för den? den är alltså totalt sönder på mitten.
eller ska jag behålla båda delarna som dem är och byta dem med en trög människa mot två femtiolappar?
typ, mamma kanske.

och här anonym! detta är väl ändå en kul bild? :)
kom ihåg när pappa kom hem med alla dem där trisslotterna.
jag och Vincent skrapade hela natten lång fulla av förväntningar men vann ingenting.

Kommentarer :

#1: Melvinelin

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!

skriven

Kommentera inlägget här :