Det är sådant här som är kul att läsa inte

nu ska jag dela en åsikt jag har på hjärtat med er som enligt mig inte är speciellt OK.

under två dagar har jag utfört följande hussysslor: dammsugit, diskat, hängt tvätt och torkat köksbänken efter att jag bredde en macka om det räknas. det är faktiskt inte alla barn som tar det ansvaret!

vad. har. Vincent. gjort. tror ni?
helt korrekt, ingenting.
det är nu jag undrar om det är orättvist om det blir jag som får städa kylskåpet ikväll. för det kommer att bli jag.
i och för sig så är det vårt (mitt och Vincents) fel att det inte är städat än för en utav oss lovade att göra det förut idag. trodde min bror skulle fatta lite bättre. om han inte har gjort ett piss på två dagar är det logiskt att det är hans tur. liksom likzom LIKsom likSOM. 

och nu ligger han och låtsassover på sitt rum bara för att slippa. sämst! har lust att hoppa studsmatta i hans säng.

Kommentera inlägget här :