damn

först av allt så missade jag bussen till Mjölby. fingrade på mobilen och ringde till sist upp pappa. han var bäst och skjutsade mig.
när jag åkte in till Linköping var det kallt. så hade förberett mig och tagit på mig ett par svarta jeans och en svart långärmad tröja. väldigt cool och personlig outfit eller vad säger ni?
men det var inte det som var problemet utan problemet var att när jag kom till Linköping sprack himlen upp och det blev hur mycket sommar som helst. och kvavt. kunde inte andas och svettades ihjäl.
sen började det att spöregna och åska.
A MEN DET ÄR JU FREDAG DEN TRETTONDE! vad dum i huvudet jag är. inte konstigt att allt har gått sämst.

köpte lite kläder. och skor. det var jag köpte dem men Adam betalade. för att det var han som skulle ha dem. hahaha. han klarade bara inte av att köpa ett par damskor själv. det var alldeles för gay. jag gjorde det emot att jag fick femtio kronor. vilken jävel jag är.

Kommentera inlägget här :