all your feelings so deep inside

blir så trött på mig själv vissa stunder. vet i bakhuvudet att jag ältar saker ganska mycket och dessutom, när jag väl gör det, för länge. det får mig bara att må dåligt. jag är så himla bra på att tänka i onödan. jag kan tänka på en jätteliten sak hur länge som helst. jag vill alltid ha 1067 olika alternativ och jag vrider tankarna ur alla möjliga vinklar tills jag äntligen är färdig med dem. då, om jag har tur, kan jag släppa problemen inuti min hjärna.

grejen är ju att det inte ens är problem! jag har inga problem. eller? jag vet inte! nej.
och jag pratar aldrig om det. kanske är därför jag inte vet hur jag ska hantera mig själv ibland.
jag är så fruktansvärt yr. virrig. konstig. - ibland.
jag är det ikväll. men asså, jag antar att det är såhär för alla. någon gång, eller snarare flera gånger. eller kanske ofta. eller alltid. alla känner sig vilsna och mår konstigt ibland.

okej, det här kallas känslor. skitkänslor som äter upp hela mig inifrån och ut. antagligen är det så att en tankedemon har tagit över min kropp och skriver i min blogg juuuust NU. för att i morgon kommer jag skratta åt att jag var så jäkla töntig ikväll. 
ni är fina ni.


Kommentera inlägget här :