ååååå neeej

detta har varit pinsamt idag:

jag stod i köket på cafét och larvsjöng. verkligen. en kund kom in. "hehe ursäkta men kan jag få en sked?"
ååååååÅÅÅh nej. tomatansikte. stenhård handflata i pannan.

sen kom en drickleverans ungefär vid fyra. han som lämnade drickbackarna gav mig ett papper med massor koder och text på och sade "räkna och se att ni har fått allt ni ska ha, och skriv sen om ni har några returer."
jag sade okej men det var inte okej. jag fattade inte ett piss. det tog ungefär tio minuter för mig att fatta var jag skulle skriva min underskrift. det värsta var att den här mannen var tre timmar försenad och behövde verkligeeeen skynda sig iväg. han var inte direkt munter så att säga.

mm. jaa. så det kan gå. idag är det i alla fall måndag och min första träning på hur länge som helst börjar om en timme. pews.



kul bild.

Kommentera inlägget här :