08.47

ååååååååååå inatt sov jag på mitt rum!
......på en madrass på golvet. att sova i min säng skulle vara lika svårt som att försöka gå i en öken utan att nudda ett enda sandkorn.
okej sjukt dålig liknelse men vad jag egentligen menar är att det är jättemycket skit i min säng. och det finns ju massor utav sandkorn i öknen. jag hoppas verkligen ni förstår hur jag menar! snälla.

idag har vi programdag. vi ska vara ganska elaka mot ettorna. ikväll ville Adam gå på bio med mig. sade han i alla fall. för fem minuter efter han hade ringt och sagt det igår ringde han upp mig igen och sade "fast du jag kanske inte kan gå på bio imorn för jag kanske åker till Cypern istället." 
som att det skulle vara värsta simpla grejen. att åka utomlands bara sådär. ba ska jag åka på bio med Lydia eller ska jag DRA TILL CYPERN? han är dum i huvudet.

morfar är gullig och skjutsar mig idag.



den här fina familjebilden som jag tog för några år sedan laddar jag upp bara för att vi var på bröllop den dagen och jag ska sjunga på ett bröllop i morgon. fiffigt va?
a och jag har inte börjat att öva på den ena låten än. jag är nog med dum i huvudet.

Kommentera inlägget här :