typ nu



typ precis när vi kom. bra folk och jag plockar upp tabletter jag självklart tappade.



värsta paparazzi-bilderna. i alla fall julia på andra bilden.







alla matbilder sammanfattade. sen var vi i en stor godisaffär också som jag aldrig tog kort på.



en gång sade jag att jag var sugen på godis och då gav sabina mig den här!
jag blev så tacksam.





jenny hade en fin stund för sig själv.



BOUNCE. ingen idé jag pladdrar om hur bra det var för ingen förstår. man måste uppleva.



globen. ursäkta dålig kamera.



på kvällen klockan tolv köpte jag en happy-meal och jag fick en drake som kan flaxa med armarna. tyvärr gav jag bort den.



måste lägga upp denna härliga bild på oss nyvakna framför stugan. på lördagkvällen satt vi i den och spelade med andra ord. och det var även allvarlig myrinvasion i hela stugan.



tack för asvärd helg!

Kommentera inlägget här :