nu kan det vara sol

vissT. det är världens bästa väder som jag skulle kunna vara ute i och så måste jag vara i skolan.
vaknade faktiskt sju. innan min klocka ringde, och fick en blöt hund på mig. enda enda enda gången jag inte gillar tindra är när hon är blöt för man blir så stört äcklig för allt och alla fastnar i hennes päls. igår hittade jag en skalbagge under magen på henne.

är fortfarande ofixad, trött och omotiverad till att åka buss och gå jättejättelångt ända från stan till kungshöga för att det får jag alltid göra på måndagar. OCH en tant/kvinna, så svårt att avgöra hur gammal hon är, från sjukpensionärhemmet står alltid och väntar på niobussen med mig och klagar antingen på att jag har för lite eller för mycket kläder på mig. eller att jag har för långt hår.
kom ihåg all intressant skit jag har skrivit nu okej?


Kommentera inlägget här :