hej hej hej

ja. matteprovet var inte lätt men inte så svårt som jag fruktat. hatar att jag skrev fel på någon jäkla uppgift om en julgran. skrev en 128 mil lång anteckning på den helt i onödan.

har bestämt mig nu. från och med idag, ska jag inte bli stressad. oavsett vad. det var ett fint val.
på en lång rast idag innan historian kom jag också på hur sjukt mycket ovanliga saker jag kan. tricks som folk säger "haha nej shit vad coolt hur gjorde du det där?" åt.
kan mycket onödigt. och vill lära mig mycket onödigt.
ex. alfabetet på teckenspråk. i och för sig ganska nödvändigt, och bra.
typ 108 korttrick. trumtakter. ett partytrick.    
och mitt nya mål - skateboard. jag ska kunna åka på en sådan efter sommaren.     

Kommentarer :

#1: Karin

Söt hund! :) + att jag försökte att lära mig att åka skateboard.. gick inte såå bra x)

skriven

Kommentera inlägget här :