hej blogg

nu ska jag berätta om min fina dag igår.

vi befann oss vid ikano typ tre. det enda jag köpte var nylonstrumpor. vårt egentliga ärende var två guldfiskar, lite sand, kanske en sten och någon växt eftersom jossan har önskat sig fiskar. akvarium hade hon själv skaffat sade hon.
det blev inget med det. det är ekström vi pratar om och hon hade inhandlat en skål. en liten rund skål med helt vanligt vatten i och trodde att djuren skulle överleva. när hon i affären fick reda på det fick vi absolut inte köpa några fiskar eftersom affären riskerade att bli stämd om så var fallet att dem hade sålt fiskarna till oss. 
hon fick, djungelvrål. av mig.

vi lagade mat. god kyckling men äcklig, oklar potatis. äcklig tårta. den innehöll i princip färdiga tårtbottnar och runt den chokladpudding.
många var sjuka och sara nös i godiset.

det är en väldigt fin dag idag. min engelskabok ska snart vara utläst och man kan ju gå ut och läsa.

Kommentarer :

#1: Anonym

jag tycker du är väldigt orättvis! jag kan hålla djur levande...

skriven
#2: Taraldadine

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

skriven

Kommentera inlägget här :