det här var dåligt

jenny på rasten: åh hör kvittrarna fåglar!

samhällsvikarien på lektionen: nej, försvarsadvokater får inte pengar. dem får betalt.

det är bara jag som är smart här i världen. och när jag kommer hem:
vincent städar rummet. jag är snäll syster och frågar EY ska jag hjälpa dig? bara lite.
V: nej.
L: varför vill du inte ha hjälp?
V: för att det kommer att komma en dag då jag måste städa mitt rum helt själv, och då måste jag vara redo.

visst, OK. så himla vis han lät på ett töntigt sätt.

sen var det träning. alla var barbenta utom jag. fast jag gick ju till skolan utan jacka.
sen kom jag hem, och hittade hela familjen ätandes på baksidan av huset. jag joina och nu är jag här.

JAG ÄR DUM I HUVUDET. jag har inte pluggat franska än. det här är typ nian-känsla. då pluggade jag ungefär en timme på kvällen innan prov. asså jag orkar inte, jag bryr mig inte. idag åkte jag hem från musiken. och jag brydde mig inte. jag har nog en närvarodag på musiken.
jag är så bra så jag behöver inte ens vara där. nästa vecka ska jag gå.

Kommentera inlägget här :