crawl



tror att idag är en sådan dag jag kommer börja få panik och ångest och gråta lite över att skolan börjar när som helst. jag har liksom två franskaprov nästa vecka. asså nä, bara det förstör halva mig.

MEN NEJ. nu är nu och det är fredag och tre dagar kvar på mitt lov. så vad gör jag. på dagarna är det oftast svårt att hitta på något roligt, och jag behöver in till mjölby och kolla om min jeansjacka finns att byta.
jag hatar mjölby. jag hatar verkligen mjölby. jag hatar att min skola ligger där.

sen har jag en film. luftslottet som sprängdes hyrde jag igår, tillsammans med 2012. 2012 såg jag på storbild i tabitas vardagsrum igår med en jättejobbig högtalare bakom mig som skrämde mig varje gång det blev en explosion i filmen.
meeeeen. jag drar väl till äckelmjölby. kollar jackan. åker hem och lagar mat och kollar på den där filmen.

Kommentarer :

#1: Freddie

3 dagar är låång tid :)

skriven

Kommentera inlägget här :