äsch lovet är snart slut

drömde att vi hade dansföreställningen och att jag inte kunde ett enda steg. det måste nästan vara det värsta som kan hända. alla bara tittade och det blev jättejobbigt mentalt för mig. var helt förstörd när jag vaknade.
närå.
blev ganska lättad faktiskt. somnade om. klockan var inte mer än runt sju. vaknade igen vid halv nio av att pappa gick omkring och sjöng "love is around." aldrig hört, men han sjöng exakt samma mening tillräckligt många gånger för att jag skulle bli irriterad och störd nog att gå upp.
mamma var på massage idag. tillsammans med mina två mostrar. jag tog ansvaret att laga tacos och efterrätt till dem och mig innan de kom hem.
vi bestämde även att vi hyr en film ikväll. och kollar på halv åtta hos mig finalen. halv åtta hos mig är mitt program azzå. det är jag som kommer att hyra filmen. och det kommer bli en hyfsat äcklig.



nyss testade jag detta. ballerinakex i mjölk.
det smakade faktiskt nästan lite kladdkaka.

Kommentera inlägget här :