21.02

vad bra det känns. det har varit dans i min kropp hela dagen och jag var jätteäcklig när jag kom hem.
började liksom svättas redan vid elva.
OCH kära människor. jag har fått en förolämpningskommentar i inlägget nedanför.
det står, på ett ungefär, att jag är dum i huvudet och det är jag ibland. i morse t.ex.      
jag skrattar åt dig. du skrattar säkert åt mig med men skillnaden är att jag inte är anonym. HA!

tro nu inte att jag försöker vara bättre och coolare än någon annan för att fler människor än jag har nog fått dumma kommentarer någon gång. whatever. care. vi går vidare.

just nu reder pappa och jag ut om det är han eller jag som har slarvat bort filmkameran. han säger att det är jag bara för att den är min och jag säger att det är han för att det är han. jag tycker mitt resonemang är bäst.

Kommentera inlägget här :