det står vaggelyr

vincent skulle ju sluta äta alla onyttiga ätbara saker i hela världen på en månad, sa han ju, för två dagar sedan.

och jag visste redan att jag hade rätt då, att han aldrig skulle klara det.
"HA! vi får väl se." typ så sa han.

jag kommer hem.
han sitter och äter onyttiga saker.
kakor och liknande.

han skäms och säger att han i varje fall inte ska äta godis på en hel månad.
jag tänker men whatevvaaah!
kakor är väl inte bättre. och kexchoklad är väl typ godis?   

det har jag undrat så himla länge!

alltid, alltid. alltid när jag gick på mellanstadiet och klassen skulle ut på kanske någon utflykt någonstans, så sa lärarna att vi fick ha med oss matsäck, men inte godis.
då frågade alltid någon i klassen "får man ha med sig kexchoklad, då?"
och det gick alltid.

är det inte godis alltså?

varför fick man alltid ta med sig kexchoklad.



skapligt gammal bild.



texter brukar väl inte bli spegelvända när man tar kort på dem?

vara i spegeln, väl?





Kommentarer :

#1: Anonym

Kolla in det senaste kändisskvallret, skönhetstips& mer? allt för läsarna!



http://hanone.blogg.se



hoppas du får en fortsatt bra dag:)

skriven

Kommentera inlägget här :