det är ju skitkallt på morgonen och asvarmt på dagen.

tog bussen kvart över sju. hade myskläder. kände ingen speciell ångest. kände mig mest trött. hade ätit fil till frukost.
kom till skolan. hade franska.
kände mig SÄMST!
jobbigt, eftersom jag brukar vara bäst i franska.
hade datakunskap och min lärare gjorde så att jag kände mig trög. och därför ville jag inte fråga han om mera hjälp, sen.

på idrotten grillade vi ute i skogen och pappa kände att jag luktade rök när jag kom hem.
men, jag förstår inte riktigt.
jag hade tagit på mig så oömma kläder som möjligt eftersom vår lärare sa att vi typ, skulle rulla, och skita ner oss i typ lera.
fanns inte ett spår av lera.
man ba hepp.



som jag sa. jag kom hem.

pappa sitter och lyssnar på the scientist!
nu, vet jag inte riktigt hur jag ska bete mig.
det är ju ffs coldplay.

han försöker få mig att tro att han lyssnar på bra musik fast han egentligen inte ens vet vad han lyssnar på.

sådant imponerar inte.

Kommentera inlägget här :