ha?

pappa har en fras han använder sig av. ibland.

oftast när jag är dum mot han och han försöker få mig att inse att jag faktiskt är rätt dum.
såhär:
"lydia, tänk när du var liten och satt på mina axlar."

ska det få mig att bli mindre dum? eller ska det få mig att få skuldkänslor?
ja fattar inte.

han är inte så bra på att motargumentera.
han är inte bra på att få mig att skämmas över det jag kanske har sagt/gjort med mera.
jag frågar alltid varför han använder sig av den här frasen.
vad meenar du?

men han ba nä jag tycker att det är en bra fras.
utvecklat svar menar jag.



jag har mycket att plugga till.

Kommentarer :

#1: ronak

sv: haha, vadå förstår inte vad som är sött med den? :o den är fan skitsöt! DU är skitsöt på bilderna! :)

hur mår du annars då? :)

skriven

Kommentera inlägget här :