fast egentligen älskar jag ju dig. hur knäppt det än låter

när min bror VET att jag är på dåligt humör och inte orkar med honom använder han sig av sin outhärdliga asjobbiga störteknik!

jag försöker, och kämpar för att inte visa att jag inte stör mig men det gör jag.

nu är jag på dåligt humör.
dels för att jag har pluggat hela kvällen men ändå har jag fett mycket kvar.
dels för att jag inte fattar någonting av det jag försöker fatta!
och, för att vincent inte låter mig sitta här ifred.

han kallar mig "sis."
finns inget värre.

han kallar mig lilla gumman.
"ey sis jag vill sittaaaaaaaaa, nuuuuuu. lilla gummaaaan."

då vet jag inte vad jag gör. ibland tar jag närmaste föremål och kastar det med allra hårdaste kraft emot honom.
om jag träffar säger han till mamma. om jag missar skrattar han åt mig.

vad jag än gör vinner han, jämt!



skratta du.

å vad jag ska döda dig.

Kommentarer :

#1: Anonym

hejsan , fin blogg :)

lust o lägga t mig i bloglovin ? själv anvönder ja en mapp på min dator som ja har alla bloggar ja läser i

kollar dom flera gånger om dagen , följer du mig me bloglovin lägger ja t dig i den mappen . :)

va säger du ? e

skriven
#2: ronak

OMG! Så jäkla söt design! Har du gjort allting själv? :)

skriven
#3: ronak

OMG! Så jäkla söt design! Har du gjort allting själv? :)

skriven
#4: HÄNI

hahahaha! :D

skriven

Kommentera inlägget här :