tom

men okej då.
lite information.

jag vaknade skapligt, väl medveten om att den här dagen skulle bli jobbig.
åt frukost. såg en film. började plugga, fortsatte.
åt två huvudvärkstabletter. gjorde lite matte. huvudvärken gick aldrig över.
åt mat, åt glass. kollade på franskan. sket i den.
kollade genom historian. kommer inte ihåg ett skit.

det började bli mörkt vid sex.
SEX!
det var hemskt! ensam hemma och det var mörkt vid sex.
bollibompatimman!
jag tror inte jag sa ett knyst på ett par timmar.
jag gick omkring i huset, slösade tid, zappade genom alla kanaler hundra gånger.
kollade i kylskåpet minst fem gånger utan ha hittat någonting rimligt att äta.
längtade efter min mobil.
hade ångest över att skolan börjar imorn.

tänkte flera gånger att, jag lägger ner bloggen ikväll. jag orkar inte. det kommer inte gå. jag kommer skriva sämst.
fast jag hamna här. det händer alltid!

jag har missat top-model. jag ska gå upp och hälsa på mamma och låtsas att allt är bra.
deppsöndag!



kusäin.

Kommentera inlägget här :