slutar två

igår på tåget var det en konstig man.
det var en konstig man på tåget igår, dä lät bättre va.

det var massa folk. och det FANNS inte plats att ställa sig bakom honom.
så jag ställde mig framför honom.

"dagens ungdomar, de ska alltid ställa sig framför folk." hörde jag att han sa till någon annan man bakom sig.

man ba eey! jag brukar inte ställa mig framför folk. döm inte sådär.
jag vill inte va en dagens ungdom.

jag sa inget, sen sa han att man kanske borde låta den äldre generationen gå på tåget först.
alltså menade han sig själv.
men gå fram då så jag får plats bakom dig.



Kommentarer :

#1: Jessica

neej:/... och nu har jag stanant hemma från skolan idag...

skriven
#2: Petra

Tjusig blogg =)

skriven
#3: mmautildah

Fiin blogg & mega snyggt hår!

skriven
#4: kamilla

coolt hår ! :D

skriven
#5: Anonym

TACK !

skriven
#6: Viktoria Nordenberg

Hej!



Släng gärna in en kommentar i min blogg

om vad du tycker om mina utlandsbilder,

eller något annat som du tycker är

bra eller dåligt på min blogg.



http://viktorianordenberg.blogg.se



Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :