såå, hejdå.

jag vaknade 05.55.
jag hamnade i grupp fem på engelskan.

fem är mitt tur nummer.
jag har fem i fotbollen, jag hade klassrum nummer fem på trojan.
l-y-d-i-a - fem, bokstäver.
man har fem fingrar.
jag hade fem asnära kompisar under sexan till nian.
idag köpte jag en rem för fem kronor.
en gång när jag var på liseberg och skulle åka flumride åkte jag i båt nummer (men vi fattar! tänker ni.) fem.

jag har fortfarande HUR mycket som helst i skolan. 
jag och jenny kör en pluggkväll.
jag sover där.
imorn går jag i skolan.
SEN, förhoppningsvis, kommer jag kunna skriva lite här.

nästa buss går vid fem någon gång.
NEMEN. kolla, fem!



det var sommarlov.

kan ni hitta hunden?

Kommentarer :

#1: meliie

Kolla in mitt senaste inlägg om kissie som är nominerad till årets kaxigaste blogg, vad tycker du?:)

skriven

Kommentera inlägget här :