plast center

jag har en tvångstanke och den har följt mig i typ halva mitt liv.

jag måste trampa på alla löv jag ser. på marken.
pappa och jag lekte alltid en lek när jag var mindre.
att när man trampade på löven så räddade man dem från att dö.
typ att så fort lövet lämnar marken så dör det.
lite som att själen lämna jorden och flyger iväg nånstans.
därför trampar jag på alla löv. jag har för mig att det var jag som kom på den här leken.

jag sjukanmälde mig från idrotten.
vi hade orientering och jag har inte hals nog att springa runt bland massa träd och uppförsbackar i hög takt. 
ja men vad är det ni hör. jag har ont i halsen igen.
så hostar jag, också!

om jag tränar ska jag ta det lugnt.



jooo jag tror att jag har lagt ut den här bilden förut.
sjuan. gud vad mascara.

Kommentera inlägget här :