pappa, vincent, jag.

konversation.

L: pappa, vad gör du?

han stod och gjorde grimaser i spegeln.

P: jag roar mig.
L: .......

vincent traskar förbi.

V: vad gör han?
L: han roar sig.
P: haha kollar hur jag ser ut!
V: varför skrattar han åt sig själv?
L: eller hur, han är ju det sämsta skämtet i den här familjen.
P: okej jag slutar.

sen. sen springer han förbi mig och vincent, sen vänder han sig mot oss och vinkar.
ja, eller hur. vadå vinkar. han VINKAR till oss.

V: men vad håller du på med?!
P: vinkar jag inte rätt gulligt?
L: jo, skitgulligt.

sen ba blir han helt seriös.

P: men ni får inte glömma att stänga av alla spisar och sådana saker nu när jag åker.
L: för det har du aldrig sagt till oss förut menar jag.
P: sluta va så larvig.

vad sa jag? vadå larvig. du kan va larvig.

det fanns ingen speciell poäng med den här konversationen men ibland är min pappa bara så konstig.
man fattar inte vart han vill komma.

Kommentarer :

#1: Nummer 3 ;D

gryyyym pappa! En sån skulle man ha! :D

skriven

Kommentera inlägget här :