pappa stressar ju mig

vi orienterade i skolan.
vi fastnade i ett träsk i en kvart. jag klarade mig igenom en hel skog av brännässlor utan att bränna mig en enda gång.
ps. jag hade liksom shorts!

kom hem. det enda jag tänkte på vad mat.
vad vill matpersonalen? de svälter ihjäl ungdomarna.

lade mig i soffan. kollade på ghost whisperer.
somnade, självklart.
drömde någonting om att jag var tvungen att kratta löv någonstans bakom ett hus.

vakna nyss. frööööööööös.
det blåser fet mycket ute. jag ryser när jag tänker på hur kall träningen kommer bli.

dåligt inlägg. inte sammanhängande någonstans juu.



om ni bara visste vad jag vill ha min mobil.


det här måste vara den sämsta känslan i livet.

min mobil brukar ju vara ett tidsfördriv när jag "försöker" plugga.
inklusive datorn, tvn, och ibland råkar jag ju somna.

och alla bildeeer! men, jag spyr.

Kommentera inlägget här :