nu kom jag hem

varför har jag dålig statistik för?
är min design ful? går inte mina djupa ord rakt in i era hjärtan? är inte mitt ständiga babbel fett extremt värt att läsa?

det här är äkta mig.
jag kanske pluggar men jag blir aldrig klar.
det är min förmåga.

jag hatar att jag förskjuter på saker. eller nej, jag hatar att jag har saker att förskjuta på.

jag ska duscha nu innan det är försent för då tänker jag bara att men okej jag duschar imorn men sen imorn kommer jag att vara för trött för att dushca och då kommer jag skita i det helt och då kommer jag inte vara så, fräsch.

jag bara känner hur jobbigt du tyckte det var att läsa den där meningen.





kommer någon ihåg den här låten.
vi hörde den på någon fest. och alla killar sjöng någonting men ingen fattade vad.

sen peppade vi med den här låten någon gång.
sedan, efter ett tag, hittade vi den här videon (den läääängst ner) och får se att det de sjunger är:
"öl smakar kladdkaka"

det låter faktiskt så. fast jag tror inte det är så.

videon högst upp är orginalet.

godnatt.

Kommentarer :

#1: Anonym

öl smakar kladdkaka i lappland

skriven
#2: e l i n l e i j o n - bloggdesigner, makeup, skönhet & foto

tack så hemskt mkt :)



följ gärna med bloglovin :)

skriven

Kommentera inlägget här :