men vad dåligt



jag hissar cyklar.
tänk vad nytta de gör.
tänk att du är i asbehov av godis och verkligen inte orkar gå och så tänker du att men tänk om jag bara hade en cykel. om du hade haft en cykel hade det inte varit ett problem.

jag kommer inte till träningarna om jag inte har en cykel. jag vägrar gå!
då måste pappa skjutsa.

om man har bråttom finns cykeln där för än.

de löser allt!

jag dissar ketchup.   
jag är ärlig nu. enda gången jag äter ketchup är när jag äter pommes, eller korv. 
det FÖRSTÖR.
alla, säger, att neeeeej jag kan inte äta den här pastan om jag inte får ha ketchup på den.
ketchup på potatis? det äter min bror.
ketchup på ris? men fatta, BLÄ.
jag är ungefär den enda människan som inte tycker om ketchup. undrar om jag kommer få protester mot det här inlägget. 

ketchup är fult. den ser äcklig ut. konsistensen är tjock. det smakar inte ens tomater.

ketchup är överskattat.

Kommentarer :

#1: Emma

Haha håller med dig om ketchupen!

skriven
#2: Totte!

Nej nu säger du allting jättefel Lydia. Ketchup är Great! :D På ris: Så gott så det finns inte. På potatis: tar bort det torra som inte smakar ett skit i potatis. På pasta: kryddar till det så allt blir perfekt! Så, ska det vara.. :P

skriven

Kommentera inlägget här :