men vad är det här.

jag hoppas bara det här är en endagssjukdom.
jag vaknade med feber och världens ont i magen.
seriööööööst!

att ha ont i magen är verkligen ett lidande. man tänker inte på något annat.

det är bättre. jag åt en värktablett och en avokado.

jag är en människa som kaaan, får lite panik om jag inte är i skolan på ett tag.
det känns som att när jag kommer tillbaka till skolan har jag missat en hel kursplan och alla andra vet vad den handlar om. alla kan och jag kan inte. jag måste till skolan imorn, jag har ju prov.
det resulterar ju att jag liksom certainly have to plugga rätt stort.

jag tror jag tar på mig femton tröjor, åker ner till mamma och sitter där i en soffa med en kopp kaffe och mina skolböcker. pratar större delen skit och njuter av att få vara i en fin butik.

det är bättre än hemma.
jag är trött på våran soffa och jag är trött på alla sämsta program på tvn.

Kommentarer :

#1: Anonym

<3

skriven

Kommentera inlägget här :