lite freedom i mitt hjärta





det är ju skam. vad inte söt jag blir på bilder.

egentligen, om jag bara gör klart engelskan idag hinner jag göra matten imorn.
aa men mm. jag gör så.



pappa spelar in och därför måste jag ha sådana hära hörlurar för annars stör han sig, asmassor musiken.

är jag den enda människan i denna värld som inte har spotify?
jag vill så gärna men jag vet inte hur man gör. jag får ingen inbjudan.

pappa vill skaffa en blogg. pappa vill skaffa facebook.
jag skrattar bara. jag lovar att jag ska länka han om han gör en blogg.

Kommentarer :

#1: MARIELLE

Du hade härligt hår!

skriven
#2: Anonym

ffin blogg du ! :)

skriven
#3: matte!

jag kan ge dig en invite!

adda [email protected] :)

skriven
#4: lydia

men KAN du!

asbra!

jag hör av meh.

skriven
#5: Vofflan

http://slempa.com/spotify-invites

där =)

skriven

Kommentera inlägget här :