HEMSKT

dagens känns bra.

kanske för att jag har pluggat. ganska intensivt i någon timme.
jag kanske inte fick något gjort men, själva känslan! den, den räknas.
kanske för att jag faktiskt kommer ihåg lite franska!
det sitter någonstans ju!

justäää!
jag hittade en burk med massa bär i kylskåpet.
från trädgården.
jag åt, kände mig nyttig. bär framför typ godis liksom.
jag tar ett bär, på det sitter en spindel.
den täckte hela bäret.
det var ett krusbär. tänk, om, jag, hade ätit upp den.
bäret med spindeln på.

jag höll på att spy en stund, sen bestämde jag mig för att duscha. jag åt aldrig mer bär.









tanken slår mig fortfarande.

tänk om jag hade ätit den där spindeln.

insekter är en av mina fobier. en människa brukar väl inte äta sina fobier.
om det hade skett mig, hade jag förmodligen suttit framstupa över toaletten och försökt spy nu.

eller. så hade jag försökt se det positiva i det negativa och tänkt att jag kanske skulle bli spider-woman.

nae. jag skulle spytt.

Kommentera inlägget här :