franska kommer jag plugga nu inte

kvällens tips: spotta inte i motvind.

jag trodde med att jag kunde. ingen kan jag lovar.

jag vet vad jag vill.
jag vill ändra mitt hår.
jag vet hur många som ba "näääääj, klipp dig aldrig! då är du ju dum i huvet!" 
sen finns det vissa som "men jo gört! kommer bli fränt ju." fast då säger de säkert bara så för att de inte vill att jag ska ha långt hår.
eller så menar dem det.

men jätteärligt.
jag tröttnar snart. jag kan inte göra något med det. jag kan inte sätta upp det i en slarvig bulle och se söt ut.
håret bara hänger.
jag kan inte ha tofs för tofsen åker ner för att håret är för tungt.
allt jag gör tar ju lång tid.

det enda alla ser på mig är mitt hår. jag vill inte vara sån.
om jag är på fest kommer en del folk fram. säger hej och jag blir glad. tänker men de kanske är astrevliga!
sen, "ååååh du har så himla fint hår!"
jaha. det var det de ville.
kan jag inte få höra, någon gång, typ, åh jag läser din blogg den är bäst.
skäääämt.

å andra sidan är det ju snällt. att ni tycker så.

MEN. jag vill inte vara den tjejen som är söt ENBART på grund av hennes hår.
för det säger jag jämt. att alla människor säger säkert, men hon är ju bara söt för att hon har fint hår.

det svider.

men hejdå.



lyssna.

min mobil är lagad. asnajs.

jag hämtar den i veckan.

Kommentarer :

#1: emmaa

lydia, du skulle vara söt hur ditt hår än såg ut,

seriöst.

pusssss

skriven
#2: Anonym

jag kan inte sätta upp det i en slarvig bulle och se söt ut. Du menar väl sötare?! Du är söt vad du än gjort med håret.

skriven
#3: Anonym

Att världens cleanaste blogg, drivs av världens finaste tjej, som också råååkar ha vääärldens finaste hår - är ju inte inte direkt negativt ;)



De flesta tjejer skulle nog döda för ditt hår.

Men det kanske blir tråkigt för dej själv i längden, och förändringar är ju liksom inte helt fel, but still, as snyggt :)

skriven
#4: Anonym

shit va fint hår ! :)

skriven

Kommentera inlägget här :