detta klargör jag just nu

jag vet.

FAST det känns som att jag är hur efter som helst och att jag skriver sämst och att jag skriver för lite, så är det inte så.

det är bara för att jag är van vid att skriva ca tjugo inlägg i minuten och att jag alltid har någonting gaaanska nytt att komma med. iaf fler bilder.
eller hur, visst är jag lite blogg-neerd?

eller hur, jag behöver inte sitta här och ha ångest över att ni inte har något att läsa.
ni är ju inte direkt dödsberoende av mitt liv!

det känns bara som att jag kommer tappa läsare om jag inte är uppdaterarN hela tiden.





medan jag tränar kan ni ju kolla på lite hundar och tanter.

Kommentarer :

#1: Terese

Fin blogg :)

Allt bra`?

skriven
#2: Anonym

Frågestund i min blogg,

titta gärna in och ställ en fråga eller två :)

skriven

Kommentera inlägget här :