det här känns ju bra

rakt på sak.

imorn byter jag skola.
jag har tänkt, jag har känt, och det funkar inte.
björkö funkade inte.

från och med imorn går jag samhäll på kungshöga.

ja, jag kan säga att all den här hasten med att byta skola på EN ENDA DAG tog lite på mig.

jag hoppas bara allt blir braaaaa!

allt är bra.
förutom att björkö fria gymnasium kommer hata mig för evigt och att jag mister helena.
och att jag inte kommer ha en mobil på tio dagar.
FÖR JAG HAR LÄMNAT IN DEN! VA! FATTA!

jag trodde liksom aldrig att det skulle ske.



jag finner inte en enda passande bild förutom en papperskorg.

jag går nog i bloggterapi i ett par dygn.
kolla ändå. jag håller oftast inte sånt jag säger att jag ska hålla.

hej.

Kommentarer :

#1: helena kungen

kommer sakna dej!

skriven
#2: emmaaa

lydia, välkommen till kings high! :D

skriven

Kommentera inlägget här :