ÅH

det har varit en sådan lördag när jag bara har gått och tänkt på vad jag ska göra ikväll.
jag vill hur gärna som helst röra på mig. typ springa. jag hatar ju att springa?

varför jag vill röra på mig är för att, jag har bara slöat. tv, mat, tv, godis.
jag har haft family-guy maraton med mig själv utan att ha skrattat en endaste gång.

jag kollade på match utan att vara speciellt uppmärksam. jag missa varenda mål!



L: pappaaa! har du ätit upp alla avokados?
P: vaa?
L: har du ätit upp alla avokados?
P: näää fast jag har skalat dem. du kan lägga i alla i kastrullen. för jag ska också ha.
L: ....ööööh?
P: sa du inte potatis?

nej. avokados.
han ÄR hörselskadad på ett eller annat vis.

och nyss ringde jouline.

jag: hallå?
hon: a hej.

brus.

jag: hallåå?

brus.

jag: jag hör dig inte?

avslutat samtal. jaha.

det ringer igen.

jag: aaa?
hon: vad håller du på med?!

brus.

jag: MEN jag hör dig ju inte! det är fel på...

hon lade på igen.

jag får sms.
"men vad är ditt problem! jag pratar ju!

men vad är ditt problem! jag hör ju inte. min lånemobil suger mer än min riktiga mobil och då äre illa.

nae. det börjar bli mörkt. jag måste iväg från mitt hem.

Kommentera inlägget här :