wicked

igår cykla jag till jouline, (jag var jättesnabb på att låsa cykeln, måste varit avspänd) vi tittade på hulken, försökte komma på vad det var för likhet mellan anders och jane austen, åt massa chips och jag äär verkligen ingen chipsfantast och sen sov jag där.

jag vaknade 10 trodde jag. jag var inte säker men ljuset ute kändes inte 10.
jag tänkte inte chansa så jag rusa upp, struntade i att ge någon information om att jag skulle hem och sen åkte jag hem. låset krångla massor. nu är jag här och klockan är visst 08.00.
jag hade iaf rätt att ljuset ute inte kändes som 10.

jag ska träffa några konfirmationskompisar idag i linköping med jenny. därför fick jag det liiiite stressigt när jag trodde att klockan var 10.
jenny har hotat mig och sagt att om jag inte är vid vägkorsningen precis klockan 11.15 kommer de åka utan mig.
jag hinner ju nu. men ändå, jag hatar att passa en exakt tid. man blir orolig i hjärtat.



jaaaaag veeeet att ni känner såhär. vad har hänt med lydias blogg? den är sämst.

jag vet inte. jag tappar skrivförmågan när jag är borta från skolan.

Kommentera inlägget här :