välkommen till lydias sämsta inlägg någonsin :)

jag hatar min blogg. jag hatar att jag alltid har den i bakhuvudet, vart jag än är, går, springer, skitsamma.
jag hatar min design.
ibland får jag lite panik ifall jag inte har varit så aktiv i mitt skrivande. det känns som att om jag inte uppdaterar på en hel dag läser ingen min blogg längre. det är väl rätt nära gränsen till att vara beroende. 

jag har typ inga tankar kvar, eller det finns ingenting som jag verkligen känner att jag vill ta upp.
jag är inte på något vis originell, ganska så självklart att jag bara är en i mängden.
min blogg är inget man direkt pratar om och ibland kan jag känna att jag lägger allt för mycket tid på det här i onödan.

typ nu. allt är hopplöst.
jag kommer suga på matchen imorn. mitt hår kommer vara elektriskt. mina vänner kommer hata mig. and so on.



jag vill se scrubs.

Kommentera inlägget här :