tack

jag har gjort allt jag sa jag skulle göra.
jag sprang, lycklig blev jag när jag märkte att det hade slutat regna när jag cyklade upp till spåret på min röda cykel.
fast det spelade ingen roll. allt regn från träden föll ändå ner på mig när jag sprang där, 2,5 km.

nej. jag gillar det inte. men det är känslan efteråt som är sååå värd.  

simon, jag och jouline ska sjunga på kröningen av skänninges lucia.
vi säger såhär, jag var lucia förra året och ljusen höll på att trilla av kronan för att jag skakade så av nervositet.
men rösten kom ändå fram, någonstans, på något vis. att sjunga tre blir nog inte så problematiskt.
jo jag kommer suga, min röst kommer vara darrig.



morfar är här, han sitter framför tvn och försöker förstå varför folk skrattar åt scrubs.

hallå?

Kommentarer :

#1: rebecka

Sv: Nä juste, det var du inte. Men det var typ..jo men det måste ha vart dendär. Urgullig ju :)

skriven

Kommentera inlägget här :