problem med min cykel

det tar ca fem år att låsa aka öppna min cykel. det tar på en eftersom att man tappar tid och, det kan vara pinsamt om någon betraktar en och garvar lite. idag, t.ex, jag stod vid konsum. låset krånglar och jag muttrar lite för mig själv. precis när jag ska trycka ihop låset tappar jag hela saken och den rullar ihop sig och å den fastnar typ hur som helst.
då sket jag ärligt i att låsa den och den fick vara öppen. vem bryr sig. vem tar en cykel mitt på dan.

har arbetat också. varit hundvakt, han fick sitta i korgen när jag cyklade och det var jättekul. alla ba titta för jag var så söt och han var så söt.



det är skräckvecka på tv400 och inte en enda film har berört mig speciellt. jag måste vara lite känslolös till en viss del eftersom jag aldrig aldrig ALDRIG hoppar till, skriker eller ryser.

Kommentera inlägget här :