mår rätt bra

hej jag sprang idag igen.
sammanlagd sträcka denna vecka: 75000 meter. 7,5 km. 0,75 mil.
oj.

imorn tränar jag med södra. tony har varit på mig ett tag.
jag ska inte byta lag eller så, ska bara hålla igång mig själv och se om södra kan vara något i framtiden.
jag kommer säkert vara skitdålig. brukar vara så när man vet att man måste försöka prestera.

jag hör att mamma förhör vincent på typ fysik. han utbrister att han är dålig och inte kan eller fattar någonting.
han är nog exakt likadan som jag var. jag trodde att jag hade kommit till världens jobbigaste ålder men han kommer märka att skolan blir så mycket värre. jag kan nästan säga chilla lite till han. sjuan känns som stenålder.



ni ser ordet med den röda tjocka texten.

i åratal har jag känt att det ordet är ungefär som min dubbelgångare.
vaarje gång jag ser det tror jag att det står lydia. hemskt tycker jag att det är. kul tycker nog du. 

varje gång man ska försöka rimma på namn kommer "lydia-klamydia" frasen upp.
fatta den är ute.

Kommentarer :

#1: Jenny

är du smittad.

skriven

Kommentera inlägget här :