im no superman



värd dag. är det inte lite michael jackson över den här bilden?
fast det är ju jenny, tänka sig. folk kanske tror att han har återuppstått när jag lägger ut den här.





vi var i tvålbutiken. sjukt mycket konstiga saker. jag fick ingen information om att om det var meningen att den här tvålen skulle se ut som en grisnäsa, jag menar i svininfluensa tider och så. de kanske säljer bra.



BR har ju öppnat! darth waiter gick omkring där och jag vägra gå därifrån utan en bild.
kul jobb, för den/det/hon/han.



självklart gick vi in. det var den enda affären vi var inne i om vi räknar bort tvålbutiken.
medan jag gick där och tittade konstaterade jag lite för mig själv att jag skulle vilja vara barn idag.
alla leksaker är värsta hipp! (syftar inte på hornhatten jag bär på huvudet.)



dagens fail-händelser:

vi befann oss utanför monki och det står en cykel där och i cykelkorgen som cykeln hade låg det typ kottar, stenar, barr, träbitar.          ?
jag utbrister detta rätt högt och undrar hallå, varför ligger det sådant där i cykeln? vad fult.
det blir väl inte mer uppenbart än att ägaren till cykeln precis kommer bakom mig och börjar låsa upp den.
jag har inte mod nog att komma med någon ursäkt eller undanflykt så jag sprang bara och gömde mig bakom en stenpelare. jag menar hur stor chans är det att just hon ska komma när just jag står där och pladdrar mina elaka åsikter.

sista. jag ska säga adjö till william. jag kramar han och när jag släpper ner armarna lyckas jag på något vis slå en man mellan benen. han säger aj tre gånger. jag skäms och jag hann inte säga förlåt. det hade jag faktiskt. om han inte hade varit så oförskämd och om han inte hade haft så brått att stiga på tåget.
som om det inte skulle vara jobbigt nog för mig, står han självklart i biljettkassan en meter framför mig i kön.
det hade inte varit pinsamt om jag hade nuddat han lite. men jag slog han. och han sa aj. idag har jag utfört misshandel på känsliga ställen.

nu är jag hemma. det går såå mycket skräckfilmer ikväll. jag ska ösa men jag har inget godis.

Kommentarer :

#1: sten

darth vader* omg

skriven

Kommentera inlägget här :