fast jag måste ju plugga

efter att ha tappat bort mitt busskort (jag vet att det ligger någonstans här hemma!!!!!) och köpt ett nytt och det nya inte funkar är jag sur. jag orkar inte gå till expeditionen igen. hon måste tro att jag har seriösa problem, jag går dit jämt.

vincent sitter och spelar saxofon och han tycker det är svårt. det låter ganska hemskt.
självklart har han kommit på att han kan använda den där äckliga saxofonen som en stör-teknik, för att jaga bort mig härifrån.
han slutar inte förrän jag går.

det är så typiskt.
om jag går härifrån nu, fram till min bror för att säga åt honom att sluta spela och kanske slå han lite, så kommer han lägga ifrån sig instrumentet och säga "okej okej jag slutar."
jag kommer gå hit igen, väldigt sur och då kommer han börja spela igen. och så kommer denna process att fortsätta tills jag inte har humör nog att vara kvar här.        

Kommentera inlägget här :