detta fält måste ju fyllas i

skolan sög.

jag hade förhör på fyra lektioner av fem och fick världens fetaste franska läxa.
busschauffören åkte från stationen när han absolut inte skulle åka från stationen och jag fick gå hem. aslångt. jättekallt.

det första jag säger när jag kommer hem är att jag vill färga håret och pappa drar igång värsta debatten om varför man inte ska färga sitt hår när man är 16 år.

"såhär är det lydia, jag har varit 16, men du har aldrig varit 44."

och det skulle tydligen låta väldigt knäckande och efter det fick jag tydligen inte framföra mina åsikter längre.
men jag färgar ju mitt hår ändå. 

sen börja mamma snacka om hur hon ska göra om hela huset. hon gör jämt om i hela huset.
jag fick verkligen intressekramp i hela kroppen.

sen spelade jag gitarr.
och jag är inte sarkastisk på nåt sätt nu utan jag är skit neerd i instrument.



du kan väl ägna dig femton sekunder åt att titta på den här katten.

jag känner verkligen hur han känner att någon filmar honom och att han tänker att nae, nu ska jag impa lite på min ägare. han koncentrerar sig och när han börjar hoppa tror man att han ska lyckas men så ba nej.

Kommentera inlägget här :